Modern commercieel meubilair voor het hybride kantoor

Verandering is een onvermijdelijk onderdeel van het bedrijfsleven en het leven, maar het afgelopen anderhalf jaar heeft het kantoor in hoog tempo gedwongen. De terugkeer naar het werk is begonnen en gestopt en veel bedrijven beginnen te denken dat het kantoor van het verleden voorgoed weg kan zijn. Volgens Wereldwijde werkplekanalyse, zou tegen het einde van dit jaar 25-30% van de werkplek ten minste een deel van de tijd thuis kunnen werken. Terwijl veel onderzoeken aantonen dat tot 80% van de beroepsbevolking dat wil. Het is duidelijk dat de inrichting van de werkplek moet worden aangepast om aan deze veranderende behoeften van medewerkers te voldoen. Modern commercieel meubilair kan helpen bij het creëren van een hybride kantoorruimte voor een veilig, wendbaar en bloeiend team.

Wat is een hybride kantoor?

Meer medewerkers werken vanuit huis dan ooit tevoren. Om tegemoet te komen aan deze trend en aan de groeiende vraag naar deze extra flexibiliteit, gaan bedrijven over op een hybride kantoormodel. Dit kan verschillende dingen betekenen voor verschillende sectoren, maar wat consistent is, is dat een percentage van hun werknemers minstens één dag per week thuis werkt. En de nummers ondersteunen dit hybride kantoormodel. 72% van de werknemers wil minimaal 2 dagen per week thuis blijven werken. 74% van de werknemers wil de mogelijkheid om naar kantoor te komen. 51% verwacht minder dichtheid van medewerkers op kantoor en meer ruimte voor samenwerking.

Het is duidelijk dat de pandemie heeft geleid tot een verandering in de manier waarop werknemers werken, en dit zal van invloed zijn op hoe toekomstige werkruimten zullen worden ontworpen.

Wanneer bedrijven het fysieke en mentale welzijn van hun medewerkers voorop stellen, is een hybride omgeving het beste antwoord. Gelukkig bevinden we ons in een tijd waarin we de technologie hebben om tegemoet te komen aan de toegenomen flexibiliteit en veranderingen die nodig zijn om een ​​hybride kantoor te creëren. Het is duidelijk dat de pandemie heeft geleid tot een verandering in de manier waarop werknemers werken, en dit zal van invloed zijn op hoe toekomstige werkruimten zullen worden ontworpen. De nieuwe hybride werkplek legt de nadruk op welzijn, flexibiliteit en samenwerking en ondersteunt zowel de behoeften van de werkgever als de werknemer. Hier zijn onze top 5 moderne commerciële meubelthema’s om te voldoen aan de wellness- en mobiele behoeften van uw team.

Het hybride kantoor is flexibel

Flexibiliteit is een belangrijke drijfveer geweest terwijl bedrijven door de pandemie zijn genavigeerd, en dat zal zo blijven als we door het hybride kantoor navigeren. Moderne werkstations zijn in hoge mate aanpasbaar. Niet alleen kunnen de kleuren worden aangepast aan de huisstijl van uw bedrijf, maar de lay-out kan ook worden aangepast aan de dagelijkse veranderingen van uw medewerkers. Of u nu op zoek bent naar in hoogte verstelbare bureaus, hogere beschermende schermen of ergonomische stoelen en toetsenborden, modern commercieel meubilair past zich aan. Door deze flexibiliteit kunnen medewerkers de hele dag door bewegen, omdat elk afzonderlijk station afzonderlijk kan worden aangepast.

Om succesvol te zijn in dit nieuwe normaal, moeten bedrijven samenwerking plannen en aanmoedigen.

Moderne kantoorcabines maken een veilig hybride kantoor mogelijk. Met de toevoeging van privacyschermen is er bescherming voor uw medewerkers en een aparte ruimte binnen een open plattegrond. Onze moderne commerciële meubels zijn gemaakt van reinigbare materialen zoals laminaat, acryl of markerboard dat gemakkelijk kan worden ontsmet. Hierdoor ontstaan ​​ideale werkplekken die gedurende de week door meerdere medewerkers kunnen worden gedeeld. Hoe flexibel uw bedrijf de afgelopen 18 maanden ook was, we raden u aan te blijven. Door uw plattegrond creatief te gebruiken, kunt u een werkruimte creëren waarmee uw personeel naadloos thuis en op kantoor kan werken.

Modern commercieel meubilair voor hotdesking

moderne commerciële meubels

Commerciële kantoorruimtes zijn heropend. Strategische kantoorontwerpen stellen de gezondheid en veiligheid van werknemers voorop, maar ook de bedrijfsresultaten. Zelfs vóór de pandemie was een groot deel van de kantoorruimte onderbenut, tussen ziektedagen van werknemers, flextijd, persoonlijke dagen en vakanties. Nu met de opkomst van het hybride kantoor, moeten strategische plattegronden en kantoorindelingen hotdesking bevatten.

Hotdesking betekent dat meerdere medewerkers dezelfde werkplek gebruiken. Deze niet-toegewezen bureaus helpen ervoor te zorgen dat medewerkers niet alleen kunnen werken waar ze zich het meest op hun gemak voelen, maar ook kunnen worden omringd door de teamleden die hun projecten vooruithelpen. Dit kan vloeiend zijn en zich aanpassen aan veranderende personeelsbezettingen als werknemers komen en gaan volgens hun hybride schema en opdrachten wanneer nieuwe teams worden gevormd. Met nieuwe varianten van COVID-19 die nog steeds een groot deel van de wereld treffen, kan dit flexibele werkstation voor sommige werknemers moeilijk te verkopen zijn. Het gebruik van moderne commerciële meubels met gemakkelijk te reinigen oppervlakken kan deze angsten helpen wegnemen.

Samenwerkingsruimten voor een bloeiend bedrijf

samenwerkingsmeubels voor het hybride kantoor

Om succesvol te zijn in dit nieuwe normaal, moeten bedrijven samenwerking plannen en aanmoedigen. Bedrijven hebben eerder met crises te maken gehad. Tijdens de financiële crisis van 2007/2008 hebben die leidinggevenden die samenwerking prioriteit gaven groeide hun bedrijf en zette dit opwaartse pad daarna voort. Samenwerking was de sleutel tot deze individuen, niet alleen om te overleven, maar ook om te bloeien. Het personeelsbestand ziet er nu anders uit nu meer bedrijven overstappen op een hybride kantoormodel. Door ruimtes te creëren voor consistente en flexibele samenwerking kan uw bedrijf op weg naar succes worden gezet.

Het vermogen van modern commercieel meubilair stelt bedrijven in staat ruimtes te creëren die kunnen bewegen en veranderen met uw hybride personeelsbestand. Dankzij samenwerkingsruimten kunnen organisaties experts met unieke specialisaties meenemen om de snel veranderende problemen die zich blijven voordoen op te lossen. Elk individu brengt verschillende expertise en ervaring met zich mee en deze verandering van perspectief kan teams helpen nieuwe en innovatieve oplossingen te vinden voor projecten, opdrachten en problemen.

Een hybride kantoor vereist reinigbare oppervlakken

hybride kantoorcabine

Naarmate het personeelsbestand zich aanpast aan het hybride model en flexibele stoelopstellingen, zullen reinigbare oppervlakken een belangrijke factor zijn om te overwegen. Modern commercieel meubilair heeft oppervlakken en verdelers die gemakkelijk kunnen worden gereinigd tussen diensten, dagen of wanneer werknemers door de werkruimte bewegen. Ontwerpen gemaakt met niet-poreuze materialen zijn het gemakkelijkst om goede sanitaire voorzieningen te behouden.

Bedrijven die zullen blijven bloeien, moeten een agile benadering van de werkomgeving behouden.

Flexibiliteit en mobiliteit zijn essentieel voor de productiviteit van medewerkers. Uw kantoorindeling moet gezondheid en welzijn behouden. Kantoorindelingen moeten ook toegang bieden tot handontsmettingsstations met regelmatige tussenpozen om ervoor te zorgen dat werknemers die zich door het gebouw verplaatsen om in nieuwe ruimtes te werken, zichzelf en anderen beschermen. Ook al is de dreiging van COVID-19 afgenomen, het koude- en griepseizoen staat voor de deur en een gezond personeelsbestand zou de hoogste prioriteit van elk bedrijf moeten zijn.

Comfort voor werknemers terwijl u op kantoor bent

meubels voor hybride kantoor

Werken op kantoor is vaak heel anders dan werken in het comfort van uw eigen huis. Maar het hoeft niet zo te zijn. Maak de overgang van thuis naar kantoor gemakkelijk voor je team. Gebruik modern commercieel meubilair dat net zo comfortabel is als uw woonkamerbank. Deze stukken kunnen worden verwerkt in uw open kantoorconcepten, loungeruimtes of pauzeruimtes. Creëer een warme, gastvrije ruimte waar medewerkers hun beste werk naar kantoor kunnen brengen terwijl ze zich meteen thuis voelen.

Een stille ruimte om te concentreren in een thuiskantoor is een van de voordelen waar veel werknemers van hielden. Door stille ruimte in uw lay-out te creëren, kunt u dezelfde ruimtes naar uw kantoor brengen. Akoestische meubelen met geluidsabsorberend materiaal of geluidsschermen kunnen rust en kalmte brengen in een anders luidruchtige kantoorruimte. Wanneer het tijd is om zich te concentreren, hebben medewerkers de flexibiliteit om ruimtes te kiezen die de concentratie stimuleren zonder dat ze weg zijn van het team.

Het is duidelijk dat de pandemie heeft geleid tot een verandering in de manier waarop werknemers werken. Bedrijven die zullen blijven bloeien, moeten een agile benadering van de werkomgeving behouden. Dit omvat hoe de toekomstige werkplekken zullen worden ontworpen. Het nieuwe hybride kantoor moet samenwerking, welzijn en flexibiliteit voorop stellen. Door zowel de behoeften van de werkgever als de werknemer te ondersteunen, kunt u de productiviteit van werknemers garanderen en tegelijkertijd empowerment en voldoening vergroten.

Dit is het moment om modern commercieel meubilair te verkennen en een fris hybride kantoor voor uw team te creëren.

Hybride werkplekken hebben doordacht kantoormeubilair nodig

Blijf gezond als je weer aan het werk gaat

creditSource link

ZIE JE GEDACHTEN

Leave a reply

Onnodeonwetende
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
Shopping cart